Όλες οι τοποθεσίες Granblue Fantasy Relink Wee Pincer

By | February 1, 2024

Αναζητάτε όλες τις τοποθεσίες Wee Pincer στο Granblue Fantasy Relink; Ενώ μπορείτε να παρατείνετε την πρώτη σας εκτέλεση στη σχετικά σύντομη καμπάνια αναζητώντας δεκάδες μικρά καβούρια, είναι πιο λογικό να τα αποθηκεύσετε για τη δεύτερη εκτέλεση. Περιμένοντας μέχρι να ξεκλειδώσετε την επιλογή κεφαλαίου, μπορείτε να παρακολουθείτε την πρόοδό σας. Αυτό καθιστά πολύ εύκολο να ακολουθήσετε τη λίστα των τοποθεσιών παρακάτω.

Ψάχνετε για το επόμενο RPG με anime μετά το Granblue Fantasy Relink; Δείτε τα καλύτερα παιχνίδια anime για υπολογιστή. Θα πρέπει να βρείτε περισσότερες από αρκετές επιλογές εκεί. Και αν γενικά αναζητάτε ένα JRPG, γνωρίζουμε τα καλύτερα JRPG για PC.

Τοποθεσίες Wee Pincer στο Granblue Fantasy Relink

Διασκορπισμένο σε κάθε κεφάλαιο και συχνά φωλιασμένο σε σκοτεινές γωνίες, πλατφόρμες ή στις άκρες των βράχων, το να βρείτε μόνοι σας όλες τις τοποθεσίες Wee Pincer είναι πολύ δύσκολο. Απλώς ακολουθήστε την παρακάτω λίστα για να τα βρείτε όλα γρήγορα:

Κεφάλαιο Αριθμός μικρών λαβίδων Τοποθεσία
Πρόλογος 0 N/A
1 – Τα δυτικά σύνορα 1
  1. Σε γκρεμό στην πρώτη περιοχή.
2 – Καταιγίδα στον Ορίζοντα 7
  1. Ακριβώς πριν μπείτε στη σπηλιά.
  2. Καθίστε σε μια ξύλινη προεξοχή στα αριστερά σας, μόλις περάσετε τη σπηλιά.
  3. Σε μια προεξοχή αμέσως μετά τη διάσωση της πρώτης ομάδας χωρικών.
  4. Στο οικόπεδο κοντά σε ένα κατεστραμμένο σπίτι στο πρώτο χωριό.
  5. Σε ένα μεγάλο γκρεμό ανάμεσα στους δύο πρώτους στόχους διάσωσης, κοντά σε μερικά κιβώτια, βαρέλια και σχοινί.
  6. Γύρω από το σπασμένο καρότσι κοντά στο σημείο αποθήκευσης του Siero πριν από το πρώτο αφεντικό.
  7. Στους ξύλινους τοίχους στα αριστερά σας, προτού πυροδοτήσει το boss fight.
3 – Δημιουργίες των αστεριών 3
  1. Στην πιο αριστερή προεξοχή, πριν περάσετε την πρώτη γέφυρα μετά τη σπηλιά.
  2. Κατεβείτε την πρώτη κινητή γέφυρα, περάστε την και κατευθυνθείτε δεξιά για να βρείτε μια άλλη στην άκρη.
  3. Πηγαίνετε μπροστά αφού μπείτε στη σπηλιά των νυχτερίδων, κατά μήκος του δεξιού τοίχου.
4 – Για πάντα μπλε ουρανός 1
  1. Συνεχίστε να τρέχετε σε ευθεία γραμμή καθώς διασχίζετε τη γέφυρα του πρώτου πλοίου για να βρείτε αυτό κρυμμένο πίσω από τα κεντρικά μηχανήματα.
5 – Σκιές στο χιονισμένο τοπίο 6
  1. Όταν μπείτε στην περιοχή με τις πρώτες σπάσιμες αιχμές πάγου, κατευθυνθείτε προς τον γκρεμό στα δεξιά.
  2. Μετά το πρώτο, μείνετε στο μονοπάτι της αποστολής και ακολουθήστε το σωστό μονοπάτι μέχρι τον γκρεμό, ανεβείτε ξανά προς τα δεξιά. Πάρτε το αριστερό πιρούνι και αγκαλιάστε τον τοίχο για λίγο.
  3. Ανεβείτε τις σκάλες και περάστε από τη σπηλιά. Ανεβείτε στην προεξοχή στα αριστερά. Είναι στο επόμενο χείλος.
  4. Ανεβείτε τις σκάλες με το σημείο αποθήκευσης και κρατήστε δεξιά όταν βγείτε. Πηδήξτε προσεκτικά στην κορυφή του σπασμένου τοίχου.
  5. Περάστε από την ψηλή καμάρα με τα μαγκάλια εκατέρωθεν και συνεχίστε προς τα εμπρός. Είναι σε έναν γκρεμό στα αριστερά σας.
  6. Όταν μπαίνετε στο Tredame Sanctum, πηγαίνετε κατευθείαν στην αίθουσα θησαυρών κάτω από τη μεγάλη σκάλα. Είναι σε ένα ανοιχτό στήθος στα αριστερά σας.
6 – Σε αναζήτηση της ελπίδας 9
  1. Κοντά στο δέντρο στα δεξιά σας όταν γεννάτε.
  2. Ακολουθήστε το μονοπάτι στα αριστερά μετά την πρώτη πλαγιά. Είναι στην κορυφή της πέτρινης καμάρας.
  3. Αφού μπείτε στα ερείπια ακολουθώντας την πρώτη πλαγιά, ανεβείτε τη σκάλα στα αριστερά και ανεβείτε τον σπασμένο τοίχο σε μια προεξοχή στα δεξιά.
  4. Στη δυτική πλευρά της κεντρικής ζώνης ερειπίων, σε έναν ψηλό βράχο ακριβώς πίσω από δύο πεσμένα τοξοειδή ερείπια.
  5. Ένας μεγάλος φράκτης συνδέεται με μια άλλη προεξοχή βράχου μέσω μιας φυσικής πέτρινης γέφυρας. Στην άλλη πλευρά της γέφυρας είναι μια μικρή προεξοχή με το Wee Pincer.
  6. Από τη θέση του τελευταίου, κατευθυνθείτε προς το αερόπλοιο. Θα το βρείτε στο σπασμένο δαχτυλίδι που προεξέχει ακριβώς μετά από τις σκάλες.
  7. Από τη θέση του τελευταίου, κατεβείτε την αριστερή πλευρά και συνεχίστε ευθεία στα κοντινά ερείπια. Προχωρήστε μπροστά από τις τρεις βυθισμένες κολόνες για να το βρείτε πίσω από τον χαμηλό βυθισμένο τοίχο.
  8. Με το υψηλότερο γωνιακό τμήμα ενός καταρρέοντος πέτρινου τοίχου στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης, αναζητήστε μια μικρή ερειπωμένη κολόνα που προεξέχει. Χρησιμοποιήστε τους κοντινούς τοίχους για να πηδήξετε πάνω του.
  9. Από τα κεντρικά ερείπια, κατευθυνθείτε κατευθείαν προς το ψηλό πέτρινο δαχτυλίδι που φαίνεται στον μακρινό ουρανό. Περάστε μέσα από την περίπλοκη δομή που βασίζεται σε πυλώνες και πηγαίνετε απαλά αριστερά στην έξοδο. Λίγο πριν το τέλος των ερειπίων, στρίψτε δεξιά σε ένα θάλαμο και βγείτε. Θα πρέπει να το εντοπίσετε σε μια γωνία στα δεξιά σας, κοντά σε τοίχο.
7 – Προειδοποιητικά σημάδια 3 Σε σύντομο χρονικό διάστημα.
8 – Επανασύνδεση 5 Σε σύντομο χρονικό διάστημα.
9 – Αντίθετες θελήσεις 6 Σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Τελικό κεφάλαιο 0 Σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Κεφάλαιο 0 1 Σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Μπορείτε να βρείτε μόνο 20 Wee Pincers για το τρόπαιο παιχνιδιού Crabs Are Neat, αλλά θα κερδίσετε ανταμοιβές μπόνους αν βρείτε την παρτίδα.

Η οθόνη αναζήτησης Wee Pincer στο Granblue Fantasy Relink.

Όλα τα Granblue Fantasy Relink Wee Pincer Rewards

Καθώς εξοικονομείτε περισσότερα Wee Pincers στο Granblue Fantasy Relink, θα μπορείτε να αναφέρεστε στον Lil Pince κοντά στη λίμνη στο Folca για όλο και περισσότερες ανταμοιβές. Εδώ είναι τι μπορείτε να πάρετε:

Το Total Wee Pincers διασώθηκε Ανταμοιβή
1 Crabby Resonance Sigil
3 10x Κέρματα Rafale
5 10x Fortitude Shards
7 Εκπληκτική δύναμη I Sigil
Πιο σύντομα. Πιο σύντομα.

Συνολικά, θα χρειαστεί να εξαργυρώσετε και τα 45 Wee Pincers για να κερδίσετε το τρόπαιο παιχνιδιού Nothing Is Impossible και το αντίστοιχο ξεκλείδωμα Steam/PlayStation.

Τελειώσατε να βρείτε όλες τις τοποθεσίες Wee Pincer στο Granblue Fantasy Relink; Κάντε ένα διάλειμμα με τη λίστα μας με τα καλύτερα παιχνίδια ανοιχτού κόσμου για υπολογιστή. Είναι πάντα γεμάτα πράγματα για κυνήγι και συλλογή. Συνεχίζετε να ασχολείστε με το έπος των anime Hoyoverse; Δείτε τους πιο πρόσφατους κωδικούς Genshin Impact για μερικά δωρεάν. Επίσης, γνωρίζατε ότι το The Elder Scrolls online κερδίζει το Genshin Impact στο τμήμα loot box; Είμαστε σοβαροί.